زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

بین مشهد و نجف روزانه حدود ۲۴ پرواز برقرار است

  • کد خبر: ۱۷۸۹۴۱
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
بین مشهد و نجف روزانه حدود ۲۴ پرواز برقرار است
به گفته مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی، ‌اکنون روزانه حدود ۲۴ پرواز رفت و برگشت مشهد-نجف در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد برقرار است که این تعداد در ایام اربعین تقویت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز محمود امانی‌بنی با بیان اینکه رویکرد امسال در تقویت پرواز‌های اربعین، استفاده از ناوگان بزرگ‌تر با صندلی مسافری بیشتر است، اظهار کرد: نرخ بلیت مشهد-نجف طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور به‌صورت رفت‌و‌برگشت ۹‌میلیون‌و‌۵۰۰‌هزار تومان است.

او تأکید کرد: داخل فرودگاه مشهد هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش بلیت از طریق شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای پرواز‌های اربعین در فرودگاه‌ها آغاز شده و در فرودگاه مشهد علاوه بر هماهنگی پرواز‌های استانی به عتبات، هماهنگی برای پرواز‌های فرودگاه‌های مرزی اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام نیز انجام شده است.

امانی‌بنی بیان کرد: تلاش می‌شود خدمت‌رسانی شایسته‌ای به زائران اربعین انجام شود و فروش بلیت پرواز‌های فوق‌العاده نیز از طریق دفتر‌های مسافرتی انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->